Spójna identyfikacja wizualna

Im większy mamy budżet przeznaczony na reklamę zewnętrzną, tym bardziej powinniśmy zwracać uwagę na to, w jaki sposób te środki są wydawane. Aby wszystkie wydatki reklamowe miały szansę się zwrócić, musimy się upewnić czy mamy jednoznaczną i spójną strategię. Tylko w takiej sytuacji, gdy wszystkie nasze działania prowadzą do jednego celu, możemy liczyć na sukces. Identyfikacja wizualna jest dobitnym przykładem tego, jak można wiele osiągnąć, gdy odpowiednio zaplanujemy swoje działania i z korelujemy je z oczekiwaniami naszych odbiorców. Oczywiście nie zawsze jest to proste.

Cały budżet jaki mamy na reklamę w Internecie powinniśmy przeznaczyć na działania w różnych kanałach marketingowych. Nie zapominajmy o sieciach społecznościowych. Identyfikacja wizualna musi uwzględniać potrzeby i oczekiwania klientów , ich zainteresowania, pasje i sytuację życiową. Inne symbole i inne wartości będą najlepiej trafiały do ludzi młodych, a inne do osób starszych. Zupełnie inne elementy wzbudzał zaufanie u rodzin z dziećmi, a czego innego oczekiwać będą typowi singla. Potomni na będzie sytuację osób pracujących i zarabiających od młodzieży szkolnej. We wszystkich tych grupach podstawy skutecznej komunikacji identyfikacji złamanej będą zupełnie inne. Nie powinniśmy mieszać ze sobą sprzecznych sygnałów.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>